Αν θέλετε να διαχειρίζεστε αποτελεσματικά κάθε πελατειακή σχέση και να αυξήσετε κατακόρυφα τα conversion rates της επιχείρησής σας, τότε το SAP Business One είναι η ισχυρή επιχειρηματική λύση που αναζητούσατε.
Γνωρίζετε πολύ καλά πως η απόκτηση νέων πελατών, είναι σημαντική για την επιχειρηματική σας επιτυχία. Αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάτε όμως, είναι πως η διατήρηση των σχέσεων με τους πελάτες σας, είναι εξίσου σημαντική.
Πολύ περισσότερα από ένα απλό λογιστικό εργαλείο
Εκεί ακριβώς έρχεται να σας προσφέρει τη δύναμή του το SAP Business One. Χρησιμοποιώντας αυτό το κορυφαίο σύστημα CRM, που εμπιστεύονται περισσότερες από 65.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως, έχετε στα χέρια σας πανίσχυρα εργαλεία, για να μετατρέψετε prospects σε πελάτες, να αυξήσετε την κερδοφορία και τις πωλήσεις σας και να ενισχύσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.
Το SAP Business One είναι το πιο ολοκληρωμένο πρόγραμμα CRM, καθώς και ο μεγαλύτερος σύμμαχος μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων, όπως η δική σας, βοηθώντας σας να βελτιστοποιήσετε και να εξορθολογήσετε ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεων.
Από τον εντοπισμό των υποψήφιων πελατών (leads) και τη διαχείριση των παραγγελιών, μέχρι τη διαχείριση των δεδομένων των πελατών σας και την υποστήριξη μετά την πώληση (after-sale support), το σύστημα CRM του SAP Business One, καλύπτει κάθε ανάγκη σας.
Τι μπορείτε να πετύχετε με το CRM του SAP Business One
Με τα εργαλεία διαχείρισης πωλήσεων SAP Business One, μπορείτε να:
- Δημιουργείτε προσφορές πωλήσεων (sales quotes) για υποψήφιους αγοραστές
- Εισάγετε παραγγελίες
- Πραγματοποιείτε ελέγχους διαθεσιμότητας, σε πραγματικό χρόνο, σε όλες τις αποθήκες σας
- Επεξεργάζεστε τις παραγγελίες και τις παραδόσεις
- Εντοπίζετε νέες ευκαιρίες πωλήσεων
- Συγχρονίζετε εργασίες, επαφές και επιχειρηματικές ευκαιρίες ανάμεσα στο SAP Business One και το Microsoft Outlook, αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε δεδομένα πελατών από το email σας
Τα χαρακτηριστικά της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων του SAP Business One
Διαχείριση ευκαιριών πωλήσεων
Αξιοποιήστε το πρόγραμμα CRM του SAP Business One, για να διαχειριστείτε ολόκληρη τη διαδικασία πωλήσεων, μέσα από τα διαφορετικά στάδια της πώλησης. Εντοπίστε νέες ευκαιρίες πωλήσεων, αναλύστε την πρόοδο και τα αποτελέσματά τους και προβλέψτε τις προοπτικές των εσόδων σας.
Διαχείριση πελατών από το κινητό σας τηλέφωνο ή μέσω διαδικτύου
Με το SAP Business One Sales App αλλά και μέσω του SAP Business One Web Client, μπορείτε να παρέχετε στην ομάδα πωλήσεων, ασφαλή πρόσβαση στα δεδομένα πελατών μέσω κινητών τηλεφώνων, tablet και οποιασδήποτε συσκευής συνδεδεμένης με το internet, όπου κι αν βρίσκονται, οποιαδήποτε στιγμή κι αν χρειαστεί.
Ενσωμάτωση του Microsoft Outlook
Μεταφέρετε τα δεδομένα των πελατών σας από το SAP Business One CRM στη λίστα επαφών του Microsoft Outlook. Οι δραστηριότητες και οι εργασίες που καταχωρούνται στο ημερολόγιό σας στο SAP Business One, μπορούν να συγχρονιστούν με Microsoft Outlook.
Εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών
Δώστε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και τεχνικής υποστήριξης, τη δυνατότητα να διαχειρίζεται και να παρακολουθεί με απόλυτη ακρίβεια, κάθε αλληλεπίδραση που έχει ο πελάτης με την επιχείρησή σας.
Διαχείριση επιχειρηματικών συνεργατών
Διαχειριστείτε σημαντικά δεδομένα για τους μεταπωλητές και τους συνεργάτες σας, για να εντοπίσετε νέα leads και ευκαιρίες πωλήσεων, όπως προφίλ, επαφές, υπόλοιπα λογαριασμών και αναλύσεις πωλήσεων.
Τα οφέλη της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων του SAP Business One
Μέσω της διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) του SAP Business One θα πετύχετε:
- Μεγαλύτερα έσοδα από τις πωλήσεις, παρέχοντας τα σωστά προϊόντα και υπηρεσίες, που θα στοχεύουν στις συγκεκριμένες ανάγκες και επιθυμίες των πελατών σας
- Ταχύτερη και πιο κερδοφόρα μετατροπή των πωλήσεων, με αποτελεσματικές πωλήσεις και ταυτόχρονη εκμετάλλευση νέων ευκαιριών
- Διαχείριση και ανάλυση της συνολικής διαδικασίας πωλήσεων, με παράλληλη εκμετάλλευση νέων ευκαιριών, μέσω εκτιμώμενης αύξησης εσόδων (projected revenue).
- Αυξημένη ικανοποίηση των πελατών, λόγω της ταχύτερης ανταπόκρισης, καλύτερου customer service και μεγαλύτερης δυνατότητας επίλυσης προβλημάτων
- Δημιουργία και εκτέλεση καμπανιών marketing, με δυνατότητα ανάλυσης της απόδοσης κάθε καμπάνιας
- Καλύτερη και πιο ολοκληρωμένη λήψη αποφάσεων, που βασίζεται σε έγκυρα και ακριβή δεδομένα